כרטיס ברכה ליום ההולדת של אמא שלי


אז...סוף סוף זה קורה, ואני מעזה לקפוץ למים ולפתוח בלוג משלי. למען האמת, כבר המון זמן שהכוונה והרעיון מסתובבים לי בלב ובראש, אבל כל פעם מצאתי סיבה אחרת למה לדחות את זה שוב ושוב. לא עוד!
ברוכים הבאים לבלוג שלי - Live to Create.
כאן אעלה עבודות שלי, הדרכות - לעיתים בוידאו ולעיתים בתמונות סטילס, רעיונות, מחשבות ועוד.
אז...מי מצטרף אלי למסע הקסום והיצירתי שלי?

נעים מאוד, אני אבישג, נשואה ליוסי אהבת חיי ואמא לשתי בנות מהממות - אמילי ואריאל.
יוצרת בתחומים רחבים ורבים, אך במיוחד אוהבת את תחום המיקסד מדיה והסקראפבוקינג. אוהבת להתנסות בחומרים וטכניקות חדשות ולא מוכרות כל הזמן.

הדבר הראשון בו אני בוחרת לשתף אתכם הוא כרטיס ברכה שהכנתי לכבוד יום ההולדת של אמא שלי.
הכרטיס מורכב מפתיחה מיוחדת, בה הדבקתי ארבע תמונות של כל הנכדים שלה (אחיינים שלי ובנותיי), ובחזית הכרטיס שייקר מעניין.

מקווה שתאהבו. אשמח לשמוע את דעתכם!

אשמח גם שתבקרו בדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/shugiart/










תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כרטיס מתנה

מארז ראש השנה - חלק 1

I Am Roses Holiday Blog Hop