כרטיס Shaker קצת שונה - והדרכה

באחת מקבוצות היצירה בפייסבוק בהן אני חברה, העלתה אחת הבנות אתגר - להכין כרטיסי ברכה לכבוד חג החנוכה. כרטיסים שישלחו לילדים בסיכון.

הרמתי את הכפפה והכנתי שני כרטיסים - מקסימים, אבל שונים אחד מהשני בתכלית. 
לשני הכרטיסים הכנתי הדרכה. בפוסט הזה תופיע הדרכה לכרטיס Shaker, ובפוסט הבא תהיה ההדרכה של הכרטיס השני. יש למה לצפות.

אז נכון שאנחנו אוהבות כרטיסי Shaker? איך אפשר שלא? הם מקסימים, שונים ומעניינים...
אבל הכרטיס הזה הוא Shaker מיוחד, כיוון שהוא מספר סיפור גם בתוך ה Shaker עצמו.

אז...הנה הוא, בכבודו ובעצמו:



ועכשיו - ההדרכה:

החומרים הנדרשים:

קארדסטוק בסיס, חלק בגודל 6.25*7.25 אינצ'.
קארדסטוק מדוגם בגודל 6*7 אינצ'
חצי כדור שקוף בקוטר 10 ס"מ (ניתן לקנות בחנויות יצירה. אני מצאתי בשני גדלים: קוטר 10 ס"מ וקוטר 6 ס"מ)
פרחים מסוגים שונים בגדלים ובגוונים שונים
פייטים מסוגים שונים
סביבון עץ
מדבקות נקודות
סרט פונפונים
חותמת+אבקת אמבוסניג+דיו סימן מים
משטח חיתוך
דבק (אני משתמשת בדבק טאקי)
heavy gel - להדבקת חצי הכדור השקוף
מספריים
אקדח חום








 שלב ראשון

ממקמים את הפרחים בתוך חצי העיגול השקוף. מדביקים ומסדרים מיקום. מוסיפים פייטים, סביבון וכל אלמנט אחר ל Shaker שעולה בדעתנו.





 שלב שני

מדביקים את חצי העיגול (בעזרת heavy gel) , ולאחר מכן את סרט הפונפונים מסביב לשפת הכדור, על מנת להסתיר את השפה.



שלב שלישי - מיקום יתר האלמנטים

בשלב זה נמקם את יתר האלמנטים: פרחים נוספים גם מבחוץ, מדבקות נקודות ותווית "חג שמח", שבמקרה זה נעשתה באמצעות טכניקת "אמבוסינג".
מדביקים הכל על קארדסטוק בסיס, והכרטיס מוכן!



ספרו לי איך הלך! בהצלחה 😊


אשמח אם תשאירו עקבות גם בדף הפייסבוק שלי:  :https://www.facebook.com/shugiart/

תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כרטיס מתנה

מארז ראש השנה - חלק 1

I Am Roses Holiday Blog Hop