כרטיס בצבע



כרטיס בצבע




הי, עוקבים יקרים שלי! חג שמח!

לא הייתי כאן די הרבה זמן, חורף - שהוא לא ממש חורף, וכל בני הבית שלי, כולל אותי היינו חולים (הקטנה שלי עדיין, אבל גם זה יעבור :))

בכל מקרה, הפעם הכנתי הדרכה מיוחדת, אבל ממש.

ההדרכה היא בתחום שאני מאוד מאוד אוהבת. הוא נקרא "מיקסד מדיה" - כלומר ערבוב של חומרים ושל טכניקות, שימוש במדיומים שונים והמון כיף.

לפני מספר חודשים החלטתי לאתגר את עצמי וליצור כרטיס באמצעות מיקסד מדיה, אך להשתמש רק בצבע מרכזי אחד. וכך נולדה לה סדרת כרטיסים מהממת, שקראתי לה "כרטיס בצבע". 


















ואז הגיע ראש השנה, וחשבתי לעצמי, למה שלא אכין כרטיסי שנה טובה ממש מיוחדים השנה? ולמה שלא אנסה להוסיף עוד צבע או שניים?
אז הכנתי את אלה:







ועכשיו, הגיע חג החנוכה, אחד מהחגים האהובים עלי ביותר, והכנתי כרטיס גם לכבודו:


אבל הפעם הכנתי גם הדרכה, בוידאו, בה אני מדגימה איך אני יוצרת את הכרטיסים היפהפיים הללו.

רשימת החומרים הנדרשים:

נייר מים 300 גרם בגודל 5.75*4.5 אינצ
קארדסטוק בצבע בגודל 5 ו - 7/8 על 4 ו - 5/8 אינצ
ג'סו, משחת עיצוב, ג'ל מדיום, heavy body gel, דבק (אני משתמשת בטאקי).
סטנסילים 
תחרות, פרחים, מולדים מחימר, אלמנטים מברזל, חיתוכי ציפבורד, סרט שאבי ועוד קישוטונים כיד הדמיון הטובה
art stone  של פרימה
סביבון מעץ
צבעים: אני השתמשתי בצבעי אקריל של פרימה ובמיסטים של לינדי'ס - שמגיבים למים
שפריצר עם מים
אקדח חום

ועכשיו...להדרכה!
מקווה מאוד מאוד שתהנו. אשמח שתכתבו תגובה ותראו לי שהייתם כאן :)



אשמח אם תשאירו עקבות גם בדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/pg/shugiart/photos/?ref=page_internal

חג שמח ומואר,

אבישג






תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כרטיס מתנה

מארז ראש השנה - חלק 1

I Am Roses Holiday Blog Hop