כרטיס שכבות




הי,

לפני שבוע וחצי היה לנו אירוע משפחתי, וגיליתי שאין לי כרטיס ברכה מוכן.
במקרה שלי, הסנדלר לא הולך יחף, אז התיישבתי להכין כרטיס ברכה, ועל הדרך הכנתי גם הדרכה מצולמת.

בכרטיס הזה השתמשתי בקולקציה "Zella teal" של חברת Prima:







מובן שאחרי שהכנתי אחד, מייד נהיה לי חשק להכין אחד נוסף, אז הכנתי את זה (בכרטיס הזה השתמשתי בקולקציה "Amber moon" של Prima):







החומרים הנדרשים:

קארדסטוק בסיס (במקרה זה, שחור) בגודל 7*5.5 אינצ
קארדסטוק מדוגם (שתי דוגמאות תואמות)
פרחים, נקודות לקישוט, חיתוכי נייר תואמים, חיתוכי צ'יפבורד, תחרה, קישוטוני מתכת וחימר, סרטי שאבי (כל האלמנטים המוזכרים כאן הם אופציונאליים, כמובן שניתן להשתמש במה שיש לכם בבית ובמה שאתם אוהבים!) ועוד.
מספריים
דבק טאקי (כבר הבנתם שהוא הדבק המועדף עלי...)
מיישן (ניתן להשתש במספריים במקום) - ליישון הקצוות
צבעי אקריל בגוונים תואמים, אני אוהבת את ה Acrylic paint של Prima.
מכחול מניפה
ו...זהו!

מצרפת קישור לסרטון:


אשמח לתגובות, הערות והארות
ואשמח אם תשאירו עקבות גם בדף הפייסבוק שלי: https://www.facebook.com/shugiart/

להתראות ברשומה הבאה,

אבישג


תגובות

  1. אבישג כרטיסים פשוט מהממים כפי שרק את יודעת לעשות������
    דינה

    השבמחק
  2. מהממם ,איפה קונים סרטי שאבי?

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כרטיס מתנה

מארז ראש השנה - חלק 1

I Am Roses Holiday Blog Hop