Birthday canvas - קנבס יומהולדת



Hello freinds,




It's Avishag with a new canvas.

Last month my daughter celebrated a birthday, so I decided to make her this canvas. 

In this canvas I used lace, cutting chipboard, metal elements, art stones, lindys & dylusen sprays and of course - flowers!




The IAR flowers that I used in the project are:


I hope that you enjoy,
Thank you for reading

Avishag

הי חברים,

לא מזמן הבת שלי חגגה יומהולדת, אז החלטתי להכין עבורה את הקנבס הזה.



בקנבס הזה השתמשתי בתחרה, אלמנטים ממתכת, חיתוכי צ'יפבורד, מיסטים של לינדיס ודילוז'ן וכמובן פרחים! 

קישור לפרחים בהם השתמשתי מופיע לעיל.



מקווה שאהבתם,

אשמח שתשאירו עקבות כאן בבלוג ובעמוד הפייסבוק שלי:  https://www.facebook.com/shugiart/

נשיקות, 

אבישג


תגובות

הוסף רשומת תגובה

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כרטיס מתנה

מארז ראש השנה - חלק 1

I Am Roses Holiday Blog Hop