הדרכת מיקסד מדיה


הי,

ההדרכה הזאת הייתה אמורה להיות מצולמת בוידאו..אבל רק אחרי שסיימתי את הפינישים האחרונים, גיליתי שלמרבה הפאדיחה, המצלמה שלי הפסיקה לפעול באמצע ההסרטה...

אז, אשתדל מאוד להעביר את ההדרכה שתכננתי בכתב...
אשמח לענות על כל שאלה - אם תהיה כזאת..

את הקיץ אמנם אני לא כל כך אוהבת, מעדיפה את הסתיו והחורף...
אבל ים - על שלל האלמנטים שהוא מביא איתו, את זה אני ממש ממש אוהבת. זה מקום עם המון השראה בשבילי..ומשם היצירה הזאת התחילה.

אז מה צריך?

אני בחרתי לעבוד על הגה של ספינה, אבל את אותו תהליך אפשר לעשות על עוגן, על קנבס, אפילו על קארדסטוק.

תחילה צבעתי את ההגה בג'סו לבן, וכשהתייבש השתמשתי במשחת קראקל ושפדולה על מנת ליצור את האפקט הבא:




מרחתי את המשחה כמעט בכל מקום על ההגה.

לאחר מכן התחלתי לעצב את הקומפוזיציה. לשם כך השתמשתי באלמטים של ים: צדפות, קונכיות, חבל, 
אבנים קטנות, חיתוכי צ'יפבורד, מולדים וכמובן..פרחים.
כשאני בוחרת איזה פרחים להניח, יש כמה דברים שמנחים אותי. 
אני בוחרת צבעוניות שמתאימה לתמונה (אם יש), ומתאימה ליתר האלמנטים.
אני בוחרת בדרך כלל שלושה צבעים, שיחזרו על עצמם שלוש פעמים לפחות (אבל כמו שציינתי, זאת הנחיה..בהחלט יתכן שתראו יצירות אחרות שלי עם יותר צבעים), הפרחים יהיו בגדלים שונים ומסוגים שונים כדי ליצור עניין.

את האלמנטים הדבקתי עם 3d matte gel ועם דבק טאקי


לאחר שסיימתי להדביק את האלמטים, הוספתי נגיעות של צבע אקריל כחול מהול במים.
הדרך בה השתמשתי בצבע היא כזאת: בחרתי את המוקד בו אני רוצה להניח את הצבע, השפרצתי קצת מים באמצעות שפריצר, הנחתי מעט צבע באמצעות מכחול שטוח, ואז השפרצתי מים על הצבע והטתי את הגלגל ליצירת נזילות צבע.
הוספתי צבע ו/או מים בהתאם לצורך והרצון שלי.




בסוף, עברתי על הכל עם מברשת מניפה יבשה וטיפה ג'סו לבן.

קינחתי בהשפרצות של ג'סו לבן עם מברשת מגניבה:





מקווה שאהבתם מה שיצא לי 




אשמח לשמוע ממכם,

אבישג


תגובות

פוסטים פופולריים מהבלוג הזה

כרטיס מתנה

מארז ראש השנה - חלק 1

I Am Roses Holiday Blog Hop